Budowa efektywnych platform marketingo-sprzedażdowyh – wystąpienie na konferencji SR Marketing Trends 2019 – prezentacja + nagranie audio

Na początku maja w Szczecinie odbyła się druga edycja konferencji Marketing Trends. Tym razem pod lekko zmienioną nazwą / nową marką – SR Marketing Trends 2019. SR, czli „Stara Rzeźnia” na początku oznacza miejsce, w którym odbywało się wydarzenie, czyli Centrum Kultury Euroregionu Stara Rzeźnia, która była współorganizatorem i planuję zrealizować zrobić z wydarzenie imprezę cykliczną. Trzymam kciuki żeby się udało – dobrych konferencji marketingowych w Szczecinie nigdy nie za dużo.

Organizatorom udało się zaprosić kilkunastu wysokiej klasy specjalistów znających się na różnych obszarach marketingu. Ja opowiadałem o budowaniu efektywnych platform marketingowo sprzedażowych w B2B oraz roli i postrzeganiu marketingu w organizacji. Z tego co słyszałem od uczestników, wyszło całkiem fajnie. Trochę się stresowałem i pewnie teraz powiedziałbym kilka rzeczy więcej, ale z finalnej efektu jestem zadowolony.

Dla wszystkich osób zainteresowanych tematem przygotowałem nagranie prezentacji w formie audio, które to jest przy okazji 13 odcinkiem podcastu „Marketing Manager 2.0″, który pewnie znacie jeśli jesteście na moim blogu.

Uzupełnieniem powyższego nagrania może być prezentacja, którą przygotowałem na tamtą konferencję. Do obejrzenia na Slideshare. Chociaż bez niej, też na pewno wyciągnięcie esencję wystąpienia.

Dodaj komentarz