Podcast

Podcast, który tworzę, powstał z myślą o wszystkich marketerach takich jak ja, którzy chcą nie tylko efektywnie realizować swoje codzienne zadania, ale również nieustannie poszerzać swoją wiedzę i podnosić kompetencje. Rozmawiając z zapraszanymi gośćmi, staram się poruszać tematy uniwersalne, mogące przydać się w różnych branżach, na różnych etapach rozwoju osobowego, jak i organizacji, dla której prowadzi się działania.

Zarządzając działaniami marketingowymi, zawsze patrzę na nie holistycznie, przez pryzmat całościowego doświadczenia klienta i pozycji rynkowej produktu czy usługi, za którą jestem odpowiedzialny i takie właśnie podejście chciałbym przekazać swoim słuchaczom. W związku z tym oprócz tematów stricte marketingowych rozmawiam o obszarach związanych z szeroko pojętą cyfryzacją, sprzedażą, e-commerce, trendami, programowaniem, user experience, zarządzaniem sobą oraz zespołem, tworzeniem aplikacji, ekonomią, analityką danych, technologiami marketingowymi (martech) czy edukacją i zdobywaniem nowych kompetencji.

Uważam, że udane połączenie i świadomość wszystkich tych elementów, jest w stanie stworzyć marketera, który będzie nie tylko skutecznie realizował swoje marketingowe obowiązki, ale też będzie umieć spojrzeć szerzej na firmę, rynek i zachodzące w organizacji procesy. Dzięki temu jego działania i decyzje przełożą się na zyski i wzrost firmy, a te są kluczowymi wskaźnikami efektywności skutecznych marketerów.

Podcast został wyróżniony między innymi na łamach magazynu Mamstartup.pl w artykule: „Polskie podcasty, które powinien znać każdy przedsiębiorca”, blogu Callpage, w artykule pt. „11 polskich podcastów marketingowych, które warto śledzić” oraz na łamach Nowego Marketingu w cyklu „Polecane polskie podcasty„.

Zasubskrybuj aby nie przegapić żadnego odcinka





Jak słuchać regularnie?

Wszystkie odcinki podcastu „Marketing Manager 2.0” możesz pobierać regularnie na swój telefon, tablet oraz komputer.

SPOTIFY

Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta na Spotify i wpiszesz w wyszukiwarkę „Marketing Manager 2.0 Podcast by Kacper Skoczylas”.

IOS (IPHONE, IPAD)

Urządzenia Apple mają wgraną natywną aplikację Podcast, na której wystarczy uruchomić odnośnik do podcastu „Marketing Manager 2.0 lub znaleźć go poprzez wyszukiwarkę.

ANDROID

Najlepszym miejscem do słuchania podcastów na sprzęcie z Androidem jest skorzystanie ze strony Subscribe on Android.

MAC ORAZ WINDOWS

Na tych systemach podcastu można słuchać za pomocą aplikacji iTunes albo za pomocą aplikacji Soundcloud.

DOWOLONY KLIENT RSS

Należy dodać odnośnik: http://feeds.soundcloud.com/users/soundcloud:users:424296471/sounds.rss do listy feedów, które subskrybujesz.

Jeśli masz jakieś pytania, pisz na: hello@kacperskoczylas.pl