Pomorze Zachodnie. Z biznesem na szerokie wody – rusza konkurs dla szczecińskich przedsiębiorców

Konkurs dla przedsiębiorców, w którym liczy się wizja i pomysł na biznes… Unikalna giełda lokalnych przedsiębiorców… Interaktywna gra, w której mieszkańcy głosują na swoich faworytów… W ten innowacyjny sposób Województwo Zachodniopomorskie promuje nasz region.  Właśnie wystartowała kampania „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu”. Głównym celem projektu jest promocja Pomorza Zachodniego jako regionu o unikalnych walorach …

Czytaj dalejPomorze Zachodnie. Z biznesem na szerokie wody – rusza konkurs dla szczecińskich przedsiębiorców

Szkolenie Rahima Blaka w Szczecinie – [opinia + notatki]

Jestem świeżo po pierwszych warsztatach z Rahimem Blakiem w Szczecinie, które odbyło się 26 czerwca. Było to pierwsze dłuższe szkolenie z Rahimem na którym byłem. Wcześniejsze spotkania to były raczej krótkie wystąpienia, typu prelekcja na „I love marketing”(tutaj do obejrzenia) czy „Czwartkach Social Media w Szczecinie” kilka lat temu (tutaj kilka fotek). Po tych 8 godzinach …

Czytaj dalejSzkolenie Rahima Blaka w Szczecinie – [opinia + notatki]

Rola nowoczesnego marketingu w organizacjach. Jak znaleźć dobrego specjalistę?

Z racji, że posiadam całkiem duże zasięgi w szeroko pojętej branży digital marketing (zwłaszcza w Szczecinie) bardzo często znajomi z różnych firm, zwracają się do mnie z prośbą o pomoc w znalezieniu osób do pracy w ich działach marketingu. Są to albo sytuacje gdy firma posiada już zespół, ale szuka nowych specjalistów ze względu na …

Czytaj dalejRola nowoczesnego marketingu w organizacjach. Jak znaleźć dobrego specjalistę?

Jak być skutecznym marketerem B2B?

Po kilku latach, popartej sukcesami i konkretnymi wynikami pracy w marketingu B2B, chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami oraz radami, na temat tego jak być skutecznym i wartościowym elementem w organizacji, oraz jak lepiej poznawać potrzeby oraz oczekiwania wygenerowanych leadów, prospektów oraz klientów. Naszym nadrzędnym celem powinno być jasne określenie co jest miarą naszych sukcesów, a …

Czytaj dalejJak być skutecznym marketerem B2B?

Hubert Dyba, Konsultant ds. Innowacji w RCIiTT: „We współpracy z Samsungiem, pokazujemy studentom jak współpracować z biznesem oraz zdobywać praktyczną rynkową wiedzę”

Dzisiaj rozmawiam z Hubertem Dybą, Konsultantem ds. Innowacji w RCIiTT , który we współpracy z Samsungiem, pokazuje studentom jak współpracować z biznesem oraz zdobywać praktyczną rynkową wiedzę. Temat jest mi szczególnie bliski, jako organizator Czwartków Social Media, od prawie 5 lat propaguję naukę praktycznej wiedzy zarówno wśród studentów jak i młodych przedsiębiorców. Projekt „Samsung Labo” jest …

Czytaj dalejHubert Dyba, Konsultant ds. Innowacji w RCIiTT: „We współpracy z Samsungiem, pokazujemy studentom jak współpracować z biznesem oraz zdobywać praktyczną rynkową wiedzę”

Czy Facebook zabije rynek live chatów? O przyszłości komunikatorów on-line, rozmawiam z Tytusem Gołasem, CEO Tidio

Rozmowę zacznę od krótkiej anegdoty – przez długi czas nie byłem przekonany do live chatów (Live chat (z angielskiego live chat – rozmowa na żywo) – rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów, zazwyczaj umieszczany na stronie WWW, uzupełnia inne kanały obsługi klienta, takie jak np. call center), tzn. byłem świadomy tego w jaki …

Czytaj dalejCzy Facebook zabije rynek live chatów? O przyszłości komunikatorów on-line, rozmawiam z Tytusem Gołasem, CEO Tidio

Rusza 3 edycja hakatonu dla programistów w home.pl – będę mentorem na tym wydarzeniu

Kilkuosobowe zespoły złożone z pasjonatów nowych technologii po raz trzeci spróbują uczynić świat Internetu prostym. 18 listopada startuje kolejna edycja maratonu programistycznego Ultra Innovation. Przez 24 godziny w siedzibie szczecińskiej firmy home.pl 50 uczestników opracuje, a następnie zaprezentuje rozwiązanie danego problemu i zyska szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Zespoły biorące udział w wydarzeniu mogą podejść …

Czytaj dalejRusza 3 edycja hakatonu dla programistów w home.pl – będę mentorem na tym wydarzeniu

Autentyczność w B2B – sprawdzone sposoby na generowanie i podgrzewanie leadów sprzedażowych

Marketing w komunikacji między firmami (B2B – Business to Business) jest bardzo specyficzny i rządzi się swoimi prawami, całkiem innymi niż B2C (Business to Consumer), który skierowany jest do masowego odbiorcy. Decyzje podejmowane są bardzo długo, proces zakupowy ma wiele etapów i jest zależny od wielu interesariuszy. Oprócz tego na rynku funkcjonuje coraz więcej dostawców, …

Czytaj dalejAutentyczność w B2B – sprawdzone sposoby na generowanie i podgrzewanie leadów sprzedażowych

Jak skutecznie generować leady sprzedażowe – prezentacja z Flexi Form Day 2017

Jeśli tutaj trafiłeś to musiałeś uczestniczyć w mojej prelekcji podczas „Flexi Form Day 2016” w Szczecinie. Cieszy mnie, że zainteresowała Cię na tyle moja prezentacje, że masz ochotę jeszcze raz się jej przyjrzeć.

Czytaj dalejJak skutecznie generować leady sprzedażowe – prezentacja z Flexi Form Day 2017

Podsumowanie 3,5 roku działalności Czwartków Social Media w Szczecinie

Chciałbym dzisiaj podsumować prawie 4 lata organizacji Czwartków Social Media w Szczecinie. Nie piszę tego w celu chwalenia się – chciałbym podzielić się z Wami doświadczeniem / wiedzą, którą zyskałem przez ten czas. Liczę, że komuś się przyda

Czytaj dalejPodsumowanie 3,5 roku działalności Czwartków Social Media w Szczecinie