Jak dbam o zdrowie psychiczne i fizyczne pracując w branży internetowej? Aktualizacja z 2020 (COVID-19)

Jako osoba, która opisuje siebie jako „digital fluent marketer” jasno wynika, że dużą część życia i pracy spędzam w sieci, aplikacjach, mediach społecznościowych i generalnie przy komputerze. Niestety nie jest to najlepsze co możemy zaoferować swojemu organizmowi. Zarówno fizycznie (zła pozycja, zastygnięte mięśnie, spięte barki, spinające się powięzi mięśniowe itp.) jak i psychicznie (ilość cyfrowych …

Czytaj dalejJak dbam o zdrowie psychiczne i fizyczne pracując w branży internetowej? Aktualizacja z 2020 (COVID-19)

Audyt marketingowy w firmie – na jakie obszary warto zwrócić uwagę

Audyt marketingowy to pierwsze co należy zrobić zaczynając pracę w nowej firmie lub rozpoczynając doradztwo marketingowe. W pierwszym przypadku ma on na celu zorientowanie się jak wygląda obecna sytuacja w firmie i jaka będzie nasza rola, natomiast w drugim, od czego powinniśmy zacząć realizować nasze działania jako zewnętrzny konsultant. Fajne w tej liście jest to, …

Czytaj dalejAudyt marketingowy w firmie – na jakie obszary warto zwrócić uwagę

2 lata nagrywania podcastu „Marketing Manager 2.0” – krótkie podsumowanie dotychczasowych nagrań, czego się nauczyłem i dlaczego uważam, że własny podcast to dobra decyzja

„Marketing Manager 2.0 Podcast by Kacper Skoczylas” to projekt, który długo planowałem. Od kiedy zacząłem słuchać podcastów, zarówno polskich jak i zagranicznych chciałem mieć własny kanał, dzięki któremu będę mógł dzielić się swoimi przemyśleniami ze światem. Moim pierwszym podejściem był podcast o marketingu w gastronomii (wymyśliłem całkiem zgrabną nazwę – MarkEATing), ale po kilku odcinkach …

Czytaj dalej2 lata nagrywania podcastu „Marketing Manager 2.0” – krótkie podsumowanie dotychczasowych nagrań, czego się nauczyłem i dlaczego uważam, że własny podcast to dobra decyzja

Efektywne zarządzanie projektami marketingowymi – rozmowa Magdaleny Plato-Skoczylas z Joanną Adamską, organizatorką Highway to Project Management

Magdalena Plato-Skoczylas Jakiego rodzaju działania możemy nazwać „projektami” w marketingu? Mi do głowy przychodzą np.: wprowadzenie na rynek nowego produktu lub usługi, wejście firmy na nowy rynek, rebranding marki, organizacja działań eventowych czy nowa duża kampania. Co jeszcze? Joanna Adamska O projekcie możemy mówić wtedy kiedy jest spełnione kilka warunków. Podstawowymi jest unikalność tego co …

Czytaj dalejEfektywne zarządzanie projektami marketingowymi – rozmowa Magdaleny Plato-Skoczylas z Joanną Adamską, organizatorką Highway to Project Management

Cechy charakteru i umiejętności skutecznego marketing managera

Jak być skutecznym menadżerem marketingu? Zarządzanie działaniami marketingowymi w firmach nie jest w dzisiejszych czasach łatwym zadaniem. Nieustannie zmieniające się zachowania klientów, nowo powstające rynki, modele biznesowe, potrzeba znajomości technologii, podejmowanie decyzji w oparciu o dane, coraz większa potrzeba posiadania wysoko rozwiniętych umiejętności miękkich i zarządzania zespołem, wymaga innego zestawu cech charakteru i umiejętności niż …

Czytaj dalejCechy charakteru i umiejętności skutecznego marketing managera

Budowa efektywnych platform marketingo-sprzedażdowyh – wystąpienie na konferencji SR Marketing Trends 2019 – prezentacja + nagranie audio

Na początku maja w Szczecinie odbyła się druga edycja konferencji Marketing Trends. Tym razem pod lekko zmienioną nazwą / nową marką – SR Marketing Trends 2019. SR, czli „Stara Rzeźnia” na początku oznacza miejsce, w którym odbywało się wydarzenie, czyli Centrum Kultury Euroregionu Stara Rzeźnia, która była współorganizatorem i planuję zrealizować zrobić z wydarzenie imprezę …

Czytaj dalejBudowa efektywnych platform marketingo-sprzedażdowyh – wystąpienie na konferencji SR Marketing Trends 2019 – prezentacja + nagranie audio

Wywiad – wykładam na Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie

Na początku kwietnia zacząłem wspołpracować z Wyższą Szkołą Bankową w charakterze wykładowcy. Korzystając z okazji, WSB przeprowadziło ze mną krótki wywiad, który oryginalnie pojawił się w centrum prasowym WSB w Szczecinie. Organizator Szczecińskich „Czwartków Social Media”-spotkań dla osób zajmujących i interesujących się nowoczesnym marketingiem, jest nowym wykładowcą WSB.Do kadry wykładowców WSB w Szczecinie dołącza doświadczony …

Czytaj dalejWywiad – wykładam na Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie

Wywiad: Kanadyjska firma z oddziałem w Szczecinie rozwija skrzydła i zdobywa klientów na całym świecie – historia sukcesu Elastic Email

Bardzo kibicuję wszystkim szczecińskim firmom z branży IT / high-tech. Jestem dumny, że mieszkam w mieście, które z roku na roku staje się przyczółkiem wielu firm do działań zarówno ogólnopolskich jak i globalnych. Jedną z takich firm jest Elastic Email. Postanowiłem dowiedzieć się trochę więcej na temat tego jak to się stało, że kanadyjska firma …

Czytaj dalejWywiad: Kanadyjska firma z oddziałem w Szczecinie rozwija skrzydła i zdobywa klientów na całym świecie – historia sukcesu Elastic Email

Rola nowoczesnego marketingu w organizacjach. Jak znaleźć dobrego specjalistę?

Często znajomi lub osoby odpowiedzialne za rekrutacje osób do działów marketingu pytają się mnie, czy nie znam kogoś kto szuka pracy w tym obszarze, albo czy mogę kogoś polecić. Z racji, że przez te 7 lat organizacji Czwartków Social Media, aktywny udział w wielu inicjatywach, prelekcjach i projekty edukacyjne takie jak podcast czy blog w …

Czytaj dalejRola nowoczesnego marketingu w organizacjach. Jak znaleźć dobrego specjalistę?

Jak być skutecznym marketerem B2B?

Po kilku latach, popartej sukcesami i konkretnymi wynikami pracy w marketingu B2B, chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami oraz radami, na temat tego jak być skutecznym i wartościowym elementem w organizacji, oraz jak lepiej poznawać potrzeby oraz oczekiwania wygenerowanych leadów, prospektów oraz klientów. Naszym nadrzędnym celem powinno być jasne określenie co jest miarą naszych sukcesów, a …

Czytaj dalejJak być skutecznym marketerem B2B?