37. Czwartek Social Media w Szczecinie [opisy tematów + lista prelegentów]

Posted onLeave a commentCategoriesWydarzenia marketingowe

Cześć! Zapraszamy na 37. Czwartek Social Media w Szczecinie. Widzimy się już 28 marca w klubie Hormon.

Rejestracja dostępna na stronie wydarzenia:

Kliknij w przycisk aby się zapisać

W dalszej części tego wpisu znajdziecie więcej informacji o prelegentach oraz agendę wydarzenia.

Kto wystąpi na 37. Czwartku Social Media?

Hanna Komór

Hanna Komór – moim znakiem rozpoznawczym jest BEZA. Prowadzę profil always and forever hungry. Współpracuję ze szczecińską gastronomią. Filmuję, skończyłam dziennikarstwo i kocham Szczecin. Od kilku lat rozwijam swoją markę osobistą. Piekę bezy, zajmuję się marketingiem i zgłębiam tajniki sztuki obsługi klienta. Od niedawna tworzę Szczeciński Vlog Smakoszy.

Temat: Czy współpraca się opłaca, czyli jak wykorzystać marketing krzyżowy.

Poznaj Hannę w serii „5 pytań do prelegenta”

1⃣ Jakie aspekty najbardziej cenisz sobie w swojej obecnej pracy?

Wolność tworzenia to najcenniejszy aspekt. W pracy na etacie często musimy robić coś, z czym nie zawsze się utożsamiamy. Dzięki wolności jestem w stanie tworzyć rzeczy, które pozwalają mi wyrażać siebie i spełniać artystycznie.

2⃣ Co sprawiło, że dziś wykonujesz ten zawód, co Cię zainteresowało? 

Od zawsze czułam, że chcę robić coś kreatywnego i wspólnego z jedzeniem. Bloga always and forever hungry założyłam w 2011 roku i mimo, że dopiero od około dwóch lat faktycznie stał się moją pracą – wtedy też połączyłam go z BEZAMI – cały czas czułam, że to jest to czym chcę się zająć w życiu.

3⃣ Jakie masz hobby / jak lubisz spędzać swój wolny czas?

Uwielbiam filmować – filmowanie motywuje mnie do robienia ciekawych rzeczy. Przeżywania przygód i poznawania świata. Stąd pomysł na filmy z serii “Beza w…” A czas wolny najlepiej mi się spędza z daleka od internetu i telefonu.

4⃣Rzecz, bez której nie mógłbym/ nie mogłabym się obejść to….

W pracy nie mogłabym się obejść bez piekarnika 🙂 Ale tak naprawdę nie ma takiej rzeczy, najważniejsze są dla mnie relacje z rodziną i przyjaciółmi – tylko dzięki mojej rodzinie i najbliższym osobom mogę działać i czerpać z życia pełnymi garściami.

5⃣Jaki jest Twój najlepszy sposób na gorszy nastrój? 

Mam swoje niezastąpione sposoby! Najlepiej odstresowuje bieganie, długi spacer w lesie albo inna aktywność fizyczna. Telefon do przyjaciółki żeby się wygadać. Sen. A jeśli to nie pomaga to przytulam się do swojego pieska 🙂

Adam Mrowiec

Adam Mrowiec – Przedsiębiorca, marketer i szkoleniowiec, w czasie swojej działalności pomógł m.in. marce Intelektualnie.pl dotrzeć od lokalnej działalności do firmy działającej w 12 krajach na świecie w ciągu niespełna 6 lat. Obecnie rozwija markę Doodle Wolf oferującą skuteczne video animacje. Pasjonuje się video marketingiem, szczególnie LIVE-ami. Jest współautorem pierwszej publikacji w Polsce traktującej o możliwościach transmisji LIVE w marketingu dla MŚP.

Tytuł prezentacji: Jak nawet o 40% można obniżyć koszt pozyskania leada dzięki video?

Poznaj Adama w serii „5 pytań do prelegenta”

1⃣ Jakie aspekty najbardziej cenisz sobie w swojej obecnej pracy?

Różnorodność, możliwość opowiada o różnych genialnych „rzeczach” i pomoc w rozwoju moich współpracowników.

2⃣ Co sprawiło, że dziś wykonujesz ten zawód, co Cię zainteresowało? 

Zaczęło się, gdy miałem jakieś 15/16 lat od programów partnerskich. Potrafiłam całymi godzinami po szkole czytać np. marketingu internetowego i tworzenia stron www. W wieku 19 lat dołączyłem do projektu Intelektualnie.pl, który wtedy jeszcze był lokalną firmą działająca wyłącznie w Szczecinie. Po współpracy z Intelektualnie.pl założyłem własną agencję, z której urodziło się Doodle Wolf – czyli dom produkcyjny głównie whiteboard animation.

3⃣ Jakie masz hobby / jak lubisz spędzać swój wolny czas?

Uwielbiam grać w planszówki ze znajomymi oraz studiować słowo Boże.

4⃣Rzecz, bez której nie mógłbym/ nie mogłabym się obejść to….

Relacja z Panem Bogiem – bez tego życie jest zupełnie inne.

5⃣Jaki jest Twój najlepszy sposób na gorszy nastrój? 

Modlitwa – rozmowa z Panem Jezusem daje siłę nawet w najgorszych chwilach.

Celina Wołosz

Rzecznik prasowy miasta ds. turystyki i żeglarstwa. Prywatnie żona jednego z najbardziej znanych szczecińskich fotoreporterów, Sebastiana Wołosza, właścicielka niesfornego, ale kochanego Dextera. Miłośniczka gór, biegania, gotowania oraz literatury. Z wykształcenia polonistka, która na studiach rozpoczęła swoją przygodę z lokalnymi mediami. Przez 5 lat pracowała jako dziennikarka „Głosu Szczecińskiego”, ale wraz ze zmianą nazwiska, postanowiła też i zmienić pracę.

Zawodowo jestem związana z miastem, a konkretnie z Żeglugą Szczecińską i Centrum Żeglarskim. Niespełna rok temu rozpoczęłam pracę na stanowisku rzecznika prasowego miasta ds. żeglarstwa i turystyki. Dlaczego akurat ta spółka i to miejsce? Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzenia organizuje największe wydarzenia w naszym mieście. Odpowiadamy za przygotowanie chociażby takich imprez jak Dni Morza, finał regat The Tall Ships Races, Pyromagic, Jarmark Bożonarodzeniowy czy zbliżające się wielkimi krokami Mistrzostwa Europy w Gimnastyce Sportowej. W mojej pracy każdy dzień przynosi coś innego, codziennie uczę się czegoś nowego. Do moich zadań należą przede wszystkim kontakty z przedstawicielami mediów – udzielanie odpowiedzi na pytania, pomoc w realizacji materiałów, umówienie gości etc., ale także komunikacja własna i budowanie wizerunku naszej firmy. Na co dzień bardzo mocno współpracuję ze swoim działem promocji oraz organizacji imprez.

Tytuł prezentacji: Podczas swojej prezentacji opowiem o tym, jak tworzymy największe eventy w mieście i jaką rolę odgrywa przy tym rzecznik prasowy.

Poznaj Celinę w serii „5 pytań do prelegenta”

1⃣ Jakie aspekty najbardziej cenisz sobie w swojej obecnej pracy?

To dość trudne pytanie. W pierwszej chwili chciałam odpowiedzieć różnorodność i ciągłe „dzianie się”, ale jest przecież jest zgrany zespół, duża doza zaufania i kreatywność. Na brak pacy nie mogę narzekać, bo bez przerwy coś się dzieje. Ale to ma swoje zalety, ponieważ dzięki temu każdy projekt, wyzwanie, sytuacja kryzysowa uczą mnie czegoś innego. Pokazują jak wiele jestem w stanie zrozumieć i nauczyć się.

2⃣ Co sprawiło, że dziś wykonujesz ten zawód, co Cię zainteresowało? 

Kto z nas nie chciałby promować i organizować np. finału The Tall Ships Races, albo codziennie rano spacerować szczecińskimi bulwarami, spoglądać na dźwigozaury, pływać motorówką czy przechadzać się alejkami Jarmarku Bożonarodzeniowego? Przecież to wszystko jest właśnie moją pracą. 😉

3⃣ Jakie masz hobby / jak lubisz spędzać swój wolny czas?

Kiedy tylko mam okazję jadę w góry – wędruję, wspinam się, biegam. Uwielbiam gotować, średni ze mnie kinomaniak, ale za to prawdziwy mol książkowy.

4⃣Rzecz, bez której nie mógłbym/ nie mogłabym się obejść to….

Nie przykładam dużej wagi do przedmiotów, znacznie ważniejsi są dla mnie ludzie, którzy mnie otaczają, bez nich faktycznie nie byłoby tak kolorowo.

5⃣Jaki jest Twój najlepszy sposób na gorszy nastrój? 

Biegam, gotuję lub sprzątam 😉

Agenda spotkania

16:30 – 17:00 – rejestracja
17:00 -17:10 – Kacper Skoczylas / Weronika Karpińska – przywitanie & o Czwartkach Social Media w Szczecinie.
17:10 – 17:30 – Celina Wołosz – Jak tworzymy największe eventy w mieście i jaką rolę odgrywa przy tym rzecznik prasowy.
17:30 – 17:50 – Przerwa / networking​ / uzupełniamy piwka i inne
17:50 – 18:10 – Adam Mrowiec – Jak nawet o 40% można obniżyć koszt pozyskania leada dzięki video?
18:10 – 18:30 – Przerwa / networking​ / uzupełniamy piwka i inne
18:30 – 19:00 – Hanna Komór – Czy współpraca się opłaca, czyli jak wykorzystać marketing krzyżowy.
19:00 – koniec części oficjalnej / networking

Do zobaczenia!

Organizatorzy – Kacper Skoczylas, Weronika Karpińska