Nowe technologie w marketingu, podcasty i start-upy – zaproszenie na na 31. Czwartek Social Media w Szczecinie

Posted onLeave a commentCategoriesEventy, Social Media

Marketing nieustannie się zmienia

Modele biznesowe, strategie i narzędzia, które jeszcze dekadę temu działały, dzisiaj się już albo nie sprawdzają, albo nie są tak skuteczne jak kiedyś. Nowe zwyczaje klientów, digitalizacja wielu obszarów życia oraz rozwój nowych technologii, na nowo definiują to w jaki sposób powinniśmy realizować skuteczne działania marketingowe. Ostatnio miałem przyjemność rozmawiać na ten temat z Krzysztofem Syrkiem, Online Marketing Managerem w firmie TT-Line, który w drugim odcinku podcastu „Marketing Manager 2.0”, podzielił się swoją wiedzą z zakresu wykorzystywania nowych technologii w marketingu. Aby jeszcze lepiej rozwinąć temat, postanowiłem go również zaprosić na 31. Czwartek Social Media, który odbędzie się juz 17 maja w Szczecinie, w klubie Hormon. Oprócz Krzyśka, będziemy mogli również posłuchać Bartłomieja Rogacewicza, speca od marketingu on-line oraz twórcy podcastu Shufflecast, który opowie o tym jak rozpocząć nagrywanie podcastu oraz Tytusa Gołasa, CEO firmy Tidio, który powie czego nauczył się, tworząc najszybciej rozwijający się start-up w Szczecinie. Tidio zostało również partnerem 31. Czwartku Social Media w Szczecinie. Jakiś czas temu rozmawiałem z Tytusem na temat przyszłości komunikatorów on-line, zachęcam do lektury wywiadu. Drugim partnerem Czwartku jest Wyższa Szkoła Bankowa w Szczecinie.

Agenda 31. Czwartku Social Media w Szczecinie

17:00 – 17:30 – rejestracja
17:30 -17:40 – Kacper Skoczylas – przywitanie / o Czwartkach
17:40 – 18:10 – Tytus GołasTidio – Communicator for Business, temat: „5 rzeczy których nauczyłem się tworząc jeden z najszybciej rosnących startupów w Polsce”​
18:10 – 18:30 – przerwa / networking
18:30 – 19:10 – Bartłomiej Rogacewiczshufflecast temat: „Jak rozpocząć nagrywanie własnego podcastu i wykorzystać go do budowania marki osobistej”
19:10 – 19:30 – przerwa / networking
19:30 – 20:00 – Krzysztof SyrekTT-Line Polska, temat: „Wykorzystanie nowych technologii w marketingu i ewolucja współczesnego marketera”.
20:00 – zakończenie części oficjalnej

Zarejestruj się na 31. Czwartek Social Media w Szczecinie

Poznaj prelegentów

Tytus Gołas – szef firmy Tidio, startup’u ze Szczecina zajmującego się tworzeniem oprogramowania typu SaaS wspierającego komunikacje z klientami, produkt Tidio został przetestowany przez ponad 500 tys. użytkowników z ponad 200 krajów. Laureat programu akceleracyjnego organizowanego przez Sebastiana Kulczyka InCredibles.

Bartłomiej Rogacewicz – projektant, wyspecjalizowany w marketingu w Internecie. Wywodzi się z programowania, jednak rozumienie kodu rozszerzył o wiedzę na temat typografii, barw, ułożenia tekstu i kompozycję. Na co dzień dla swoich klientów tworzy branding, identyfikację wizualną, projektuje ubrania. A po godzinach bawi się w DJa i w pełni poważnie nagrywa podcast o technologii – shufflecast.pl​​.

Krzysztof Syrek – online marketing manager w TT-Line Polska oraz konsultant i doradca digital marketingu. Zajmuje się marketing automation, SEM, SEO, web design. Razem z Pawłem Krzychem (Szczecinblog.pl) organizuje szczecińską edycję Aula Polska – to inicjatywa wspierająca kreatywną i innowacyjną formę przedsiębiorczości. W roku 2016 zadebiutował wydając tom poezji „O przenikaniu”. Uważa, że w zawodzie marketera bardzo ważna jest wszechstronność. Współczesny marketer powinien być jak wielofunkcyjny robot kuchenny: szeroka znajomość narzędzi Adobe, Google, JavaScript, jQuery, PHP, HTML, CSS. I w takim kierunku usilnie podąża.

Zarejestruj się na 31. Czwartek Social Media w Szczecinie

Jeśli macie jakieś pytania, chcielibyście wystąpić na którymś Czwartku albo o coś mnie zapytać – zapraszam do sekcji O MNIE.