Czwartki Social Media, to największa w Polsce niezależna inicjatywa cyklicznych spotkań dla osób zajmujących i interesujących się nowoczesnym marketingiem. Czwartki odbywają się już prawie od 8 lat, obecnie organizowane są w 17 największych miastach w Polsce. Głównym cele spotkań jest edukacja oraz integracja szeroko pojętej branży związanej z nowoczesną komunikacją, PR, social media i szeroko pojętym digital. Do tego oczywiście zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą, czy związkami;)
Szczecińskie Czwartki Social Media organizuję już od prawie 4,5 roku, na każdym spotkaniu pojawia się od 40 od nawet 350 osób. Przez ten czas na spotkaniach wystąpili między innymi:
- Michał Sadowski, Brand24
- Marcin Majzner, Cupsell.pl
- Maciej Budzich, Mediafun
- Artur Roguski, FAKT
- Filip Połoska, NOIZZ
- Rahim Blak, Click Community
- Kamila Sidor, Geek Girls Carrots
- Paweł Krzych, Szczecinblog.pl
…i wielu innych ekspertów zajmujących się nowoczesną komunikacją czy start-upami.Więcej informacji o poprzednich wydarzeniach znajdziesz na fanpage Czwartków.
Jak wyglądają spotkania?
Udział w Czwartkach Social Media to przede wszystkim możliwość zdobycia wiedzy i zintegrowania się z innymi osobami interesującymi się tematyką marketingu. Spotkania rozpoczynają się od kilku prezentacji ekspertów z dziedziny digital marketingu, mediów społecznościowych i komunikacji. Wszystko odbywa się w nieformalnej, luźnej atmosferze sprzyjającej integracji. Po części oficjalnej następuję tzw. “networking” podczas którego przy zimnych bądź ciepłych napojach można podyskutować z prelegentami lub innymi uczestnikami spotkania.
Czwartki Social Media w Szczecinie są również miejscem wymiany informacji na temat pracy w branży marketingowej w Szczecinie i okolicach. Bardzo często na spotkaniach prowadzone są również działania rekrutacyjne przez lokalne firmy.
Profil uczestników
- osoby interesujące się nowoczesnym marketingiem i komunikacją
- przedsiębiorcy ze Szczecina i okolic,
- pracownicy i managerowi z agencji interaktywnych, reklamowych i social media,
- brand managerowie i marketing managerowie,
- blogerzy zajmujący się tematyką mediów i reklamy,
- dziennikarze i media
- przedstawiciele szczecińskich społeczności,
- przedstawiciele firm zajmujących się obsługą social media,
- producenci aplikacji, narzędzi oraz systemów monitoringu mediów,
- pracownicy naukowi ze szczecińskich uczelni,
- studenci, osoby szukające rozwoju i możliwości zawodowych
Partnerstwo i współpraca
Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem współpracy, skontaktuj się ze mną: czwartki@kacperskoczylas.pl