36. Czwartek Social Media w Szczecinie już 21 lutego w Hormonie [wszystkie tematy + lista prelegentów]

Posted onLeave a commentCategoriesCzwartki Social Media w Szczecinie, Eventy

Cześć! Witamy w nowym roku i zapraszamy na 36. Czwartek Social Media w Szczecinie. Widzimy się już 21 lutego w klubie Hormon.

Rejestracja dostępna na stronie wydarzenia:

Kliknij w przycisk aby się zapisać

W dalszej części tego wpisu znajdziecie więcej informacji o prelegentach oraz agendę wydarzenia.

Kto wystąpi na 36. Czwartku Social Media?

Dawid Hamera

Dawid Hamera – aktywista, mówca, szkoleniowiec, kierownik działu kreatywnego wytwórni muzycznej, czyli… pełen energii 18 latek. Na co dzień uczeń klasy maturalnej. Inicjator idei Szczecin 2.0 oraz Nadążyć za. Poprzez szkolenia, które prowadzi pomaga uświadomić istotę Pokolenia Z, a przede wszystkim uczy jak je zrozumieć, jak je rekrutować i co najważniejsze, jak z nim pracować. Równocześnie ze swoimi codziennymi zajęciami Dawid tworzy, u boku szczecińskiego rapera Soboty, jego osobistą markę, która już niedługo ujrzy światło dzienne.

Temat prezentacji: „Facebook cześć i nara!”, czyli social media w wydaniu Pokolenia Z

Z prezentacji uczestnicy dowiedzą się:

  • O tym: Jak, gdzie i kiedy osoby urodzone po 1995 roku korzystają z social mediów?
  • Jak stworzyć content, który trafi do pojawiającej się na rynku, bardzo wymagającej grupy odbiorców?
  • O najnowszych trendach, które definiują Pokolenie Z
  • O tym, że nie są gotowi na nadejście wiecznie podłączonej generacji.
  • Jak sobie poradzić z takimi ludźmi w szeroko pojętym marketingu?
  • 5 dobrych zasad kiedy będą mieli do czynienia z Pokoleniem Z
Kliknij w przycisk aby się zapisać

Poznaj Dawida w serii „5 pytań do prelegenta”

1⃣ Jakie aspekty najbardziej cenisz sobie w swojej obecnej pracy?

Zamulam niestety w szkole, ale poza nią cenie sobie wolność, indywidualność oraz możliwość tworzenia. Praca kreatywna to moja bajka. Uwielbiam dużo mówić i pracować głosem. Sprzedaży się kiedyś nauczę. Oby.

2⃣ Co sprawiło, że dziś wykonujesz ten zawód, co Cię zainteresowało? 

Ludzie. Od zawsze lubiłem pracować z ludźmi, którzy zmieniają swoje otoczenie na lepsze oraz wspierać tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją podróż przez meandry życia w tym dziwnym kraju

3⃣ Jakie masz hobby / jak lubisz spędzać swój wolny czas?

Praca. W sensie hobby. W sensie praco-hobby. Czasami się gubię. Poza tym spacery, spędzanie czasu z drugą połówką mandarynki, czasami jak jestem wyspany – sport, siłka, kurczak, ryż. Moją wisienką na torcie są klocki lego, dobre książki i uzależniające seriale polityczne.

4⃣Rzecz, bez której nie mógłbym/ nie mogłabym się obejść to….

Druga połowa rzodkiewki. Wieczorne przemyślenia nad wizją mojej przyszłości. Dobra kawa z przelewu każdego ranka. Bajgle. I pies. Pluszowy. Bez wchodzenia w szczegóły.

5⃣Jaki jest Twój najlepszy sposób na gorszy nastrój? 

Długi spacer, szybka sprzeczka, wytężona praca, muza i dobre spanko

Kliknij w przycisk aby się zapisać

Martyna Wójcik

Martyna Wójcik, Kierownik ds. komunikacji w mediach społecznościowych, WSB – podczas kilkuletniej pracy w agencjach reklamowych zajmowała się kompleksową obsługa marek, od tworzenia strategii po jej wdrożenie. Teraz jej głównym obszarem działania są media społecznościowe, w których stara się pokazać, że jakość zawsze przewyższa ilość. Ogromna miłośniczka filozofii #slow. Zapalona instagramerka. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, współpracowała między innymi z takim markami jak Grupa LOTOS S.A., Esotiq, Eva Minge Milano, Bayer i wiele innych.

Tytuł prezentacji: Czy #slow social media istnieją?
Jak wyróżnić się wśród konkurencji i skutecznie działać w mediach społecznościowych w 2019 roku

Poznaj Martynę w serii „5 pytań do prelegenta”

1⃣ Jakie aspekty najbardziej cenisz sobie w swojej obecnej pracy?

Kontakt z ludźmi i możliwość całościowego spojrzenia na projekt. Pracując w agencjach reklamowych, zawsze miałam dostęp tylko do „wycinka” działań 🙂

2⃣ Co sprawiło, że dziś wykonujesz ten zawód, co Cię zainteresowało? 

Znajomi na studiach mówili „nie siedź tyle na tych fejsbukach i tak nie będziesz mieć z tego kasy”, więc postanowiłam im udowodnić, że nie mają racji 🙂

3⃣ Jakie masz hobby / jak lubisz spędzać swój wolny czas?

Kolorowanki dla dorosłych, joga i… gry na PS4 🙂

4⃣Rzecz, bez której nie mógłbym/ nie mogłabym się obejść to….

Rzecz, bez której nie mógłbym/ nie mogłabym się obejść to… Notatnik. Walczę z FOMO i dlatego sięgam po offline’owe narzędzia, które pomagają mi w pracy i życiu. To centrum zarządzania moim wszechświatem.

5⃣Jaki jest Twój najlepszy sposób na gorszy nastrój? 

Standardowo… Pizza i dobry film 🙂

Kliknij w przycisk aby się zapisać

Paulina Kołaczek

Paulina o sobie:

Jestem kobietą pracująca, która żadnej pracy się nie boi, ale ma to szczęście że pracuje kreatywnie. Pełno etatowo w firmie PartyDeco jako projektantka, po godzinach w swojej działalności (GWP) jako projektantka, grafik, fotograf, stylistka, obsługa klienta, social media manager i cała reszta 😉 Przez 8 lat prowadziłam blog modowy (jeden z pierwszych w Polsce), pracowałam też jako stylistka, ale od najmłodszych lat moim marzeniem było projektowanie i posiadanie własnej marki. Girls Watch Porn jest moją drugą.

Tytuł prezentacji: „Najpierw ideologia później produkt” – case study rozwoju marki GWP Brand

Poznaj Paulinę w serii „5 pytań do prelegenta”

1⃣ Jakie aspekty najbardziej cenisz sobie w swojej obecnej pracy?

W GWP Brand najbardziej lubię to że ciągle uczę się nowych rzeczy i nawiązuje inspirujące znajomości.

2⃣ Co sprawiło, że dziś wykonujesz ten zawód, co Cię zainteresowało? 

Od zawsze chciałam pracować kreatywnie, pamiętam jak miałam naście lat i mama powtarzała mi, że „artystka” (określenie za którym aktualnie nie przepadam) to taki trudny zawód, niedochodowy. Marzyłam o tym, żeby sprzedawać rzeczy które wychodzą spad moich rąk. Cieszę się, że od kilku lat to marzenie jest rzeczywiste, nie wyobrażam sobie pracować inaczej.

3⃣ Jakie masz hobby / jak lubisz spędzać swój wolny czas?

Generalnie moja praca to też moje hobby, przez co w kręgach moich zainteresowań są wszelkie sztuki wizualne, design, kino europejskie… i to o czym mało kto wie – branża zabawkarska. W wolnym czasie lubię jeść na mieście w gronie znajomych lub zapraszać ich do siebie.

4⃣Rzecz, bez której nie mógłbym/ nie mogłabym się obejść to….

Mój telefon ( i power bank) Niestety jestem od niego uzależniona.

5⃣Jaki jest Twój najlepszy sposób na gorszy nastrój? 

Medytacja w różnej formie.

Agenda spotkania

16:30 – 17:00 – rejestracja
17:00 -17:10 – Kacper Skoczylas / Weronika Karpińska – przywitanie & Czwartkach Social Media w Szczecinie.
17:10 – 17:30 – Dawid Hamera – „Facebook cześć i nara! Social media w wykonaniu pokolenia Z”
17:30 – 17:50 – Przerwa / networking​ / uzupełniamy piwka i inne
17:50 – 18:10 – Martyna Wójcik – „Czy slow social media istnieją? Jak komunikować się w 2019 roku”
18:10 – 18:30 – Przerwa / networking​ / uzupełniamy piwka i inne
18:30 – 19:00 – Paulina Kołaczek -„Najpierw ideologia później produkt. Case study marki „Girls Watch Porn”
19:00 – koniec części oficjalnej / networking

Do zobaczenia!

Organizatorzy – Kacper Skoczylas, Weronika Karpińska