29. Czwartek Social Media w Szczecinie – jak rozkochać w sobie klientów i prowadzić skuteczną komunikację wydarzeń

Posted onLeave a commentCategoriesEventy, Social Media

Już 16 listopada, 2017 roku, odbędzie się w Szczecinie kolejny, 29 już, Czwartek Social Media w Szczecinie. Tym razem udało mi się zaprosić 2 gości ze Szczecina, którzy są nie tylko lokalnymi patriotami, ale również ekspertami komunikacji marketingowej. Tematy jakie poruszą, mimo, że wydają się mocno lokalne można tak naprawdę przełożyć nie tylko na inne miasta czy wydarzenia, ale również na szeroko pojęte działania promocyjne w każdej firmie i branży. Mieszko Czarnecki postanowił podjąć się szalenie istotnego w marketingu tematu, czyli podejścia do klienta. Eksperci na całym świecie głoszą, że obecny tzw. marketing 3.0 nie polega już nawet na komunikowaniu i dawaniu korzyści, ale o stawianiu klienta w absolutnym centrum. Obecnie nie liczy już się co chce osiągnąć firma,  prowadząca komunikację, tylko liczą się potrzeby i oczekiwania klientów oraz to co on (klient) osiągnie, dzięki produktowi / usłudze, którą od ów firmy otrzyma. Szykuje się dużo konkretów! 🙂

Drugim gościem będzie Hubert Grygielewicz, reprezentujący jedną z najlepiej rozwijającej się agencji w Szczecinie – SO FINE, przedstawi case study jednej z ich największych realizacji – pełnej obsługi komunikacyjnej w digital finałów regat The Tall Ship Races 2017, które odbyły się w tym roku w Szczecinie. Temat powinien zainteresować nie tylko samych szczecinian ze względu na aspekt lokalny, ale również wszystkich którzy zastanawiają się jak powinno prowadzić się skuteczną komunikację wydarzeń. Myślę, że z pewnością poszczególne procesy, metody i podejścia można zastosować przy mniejszych spotkaniach i konferencjach. Jako organizator, nie mogę się doczekać czego się podczas tej prezentacji nauczę.

AGENDA:

17:00 – 17:30 – rejestracja
17:30 -17:40 – Kacper Skoczylas – przywitanie / o Czwartkach
17:40 – 18:10 – Hubert GrygielewiczSO FINE interactive communication agency, temat: „Skuteczna komunikacja wydarzeń – case study The Tall Ship Races 2017 w Szczecinie”
18:10 – 18:30 – przerwa
18:30 – 19:00 – Mieszko CzarneckiPosejdon, temat: „O kontencie kontentu”
19:30 – koniec części oficjalnej / networking / piwkowanie


O PRELEGENTACH

Hubert Grygielewicz – Content & Community Manager w agencji SO FINE interactive communication agency, fotograf, magister prawa. Jego specjalnością są Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn… i cały katalog serwisów social media. Tworzy angażujące treści, buduje lojalne społeczności, komunikuje marki. Zawsze wykorzystując najświeższe możliwości technologiczne.

Mieszko Czarnecki – Zakochany w swoim mieście szczecinianin. Tworzył i kierował Wydziałem Obsługi Inwestorów i Biznesu w Urzędzie Miasta Szczecin. Odpowiadał za promocję G2B Szczecina. Później dyrektor regionalny Colliers International Poland. Współpracował w Polsko-Ukraińską i Skandynawsko-Polską Izbą Gospodarczą. Pracował w marketingu polityczny. Zarządzał kryzysami. Pijarowiec. Prawnik. Trener. Wykładowca akademicki, bulista, hodowca najmniejszej na świecie rasy psów. Zakochany bez pamięci w żonie i córce. Dziś zmienia Szczecin, odpowiadając za komercjalizację największego w swoim mieście kompleksu biurowo-hotelowego – Posejdon. Mówi, że dziś nie ma miejsca na sprzedaż, wyłącznie na zakochiwanie.

PARTNERZY

Głównym partnerem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Bankowa w Szczecinie. która również w roku akademickiem 2017 / 2018 objęła patronat nad szczecińską edycją Czwartków.

Udział w Czwartkach Social Media w Szczecinie jest bezpłatny, wystarczy rejestracja na stronie wydarzenia.